بهترینهای فیلم و سریال

::گنجینه فیلم سریال::

بهترینهای فیلم و سریال

::گنجینه فیلم سریال::

Revolutionary Road

فیلم: Revolutionary Road

کارگردان: Sam Mendes

بازیگران :  Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Christopher Fitzgerald

محصول سال 2008



الان دارم این فیلم را می بینم. فیلم درباره یک زوج است که به تدریج احساس می‌کنند در زندگی زناشویی گرفتار شده‌اند و شادمانی مورد نظرشان را نیافته‌اند. آنها در نتیجه تلاش برای یافتن راهی برای تغییر زندگی‌شان با عواقبی تلخ روبرو می‌شوند که آنها را به جای اول بازمی‌گرداند.

مرد خانواده در یک شرکت کارمند ساده و هروز به کارهای طاقت فرسا و تکراری در شرکت می پردازد. همسرش نیز که میخواهد بازیگری مطرح گردد در کار بازیگری به موفقیت های لازم دست نمی یابد. پس از چندین سال زندگی مشترک و دو فرزند، به یاد آروزی جوانی و به امید تغییر عظیمی در زندگی شان تصمیم می گیرند از شهر کوچک خود به پاریس نقل مکان کنند.

پس از قطعی شدن تصمیم مهاجرت به پاریس و گرفتن بلیط ها و پس از اینکه زوج جوان همه جا را از خبر رفتن پر کردند... مرد در شرکت ترفیع یافته و پیشنهاد شغل مهمی به او در شرکت داده می شود. همسرش نیز متوجه می گردد که باردار است.

به دلیل شغل جدید و بارداری همسر، شوهر برای رفتن سست شد و زن که تصمیم جدی برای رفتن داشت تصمیم به سقط بچه گرفت. مشاجره بسیار بدی بین زن و شوهر شد و به شدت به هم توهین کردند.

فردا صبح که شوهر به سرکار رفت، زن خودش اقدام به سقط جنین کرد که پس از سقط به دلیل خونریزی شدید به بیمارستان رفت و در آنجا درگذشت.


کیت وینسلت موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب2009 برای بهترین بازیگر زن فیلم درام گردید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد